Processen en kwaliteit


18418060_sWaarom is het goed voor een bedrijf om werkzaamheden in kaart te brengen en afspraken te maken over de wijze waarop deze worden uitgevoerd? Wat is het nut van standaardiseren en het beschrijven van processen? 

Uw klant houdt van een goede service en kwaliteit. Daarom wilt u kunnen garanderen dat uw producten en diensten altijd met voldoende betrouwbaarheid aan de klant worden geleverd. Procesmanagement kan daar bij helpen. Procesmanagement helpt een organisatie ook om effectiever en efficiënter te handelen.  De organisatie kan beter worden beheerst en werkzaamheden makkelijker worden overgedragen.

Processen blijven wel een hulpmiddel.  Van een medewerker wordt nog steeds verwacht dat hij/zij deskundig is om zijn/haar werkzaamheden naar behoren uit te voeren. Daarbij blijven zij voldoende eigen verantwoordelijkheden en creativiteit behouden.

 

Procesmanagement is een integrale manier van managen en de verantwoordelijkheid van de gehele organisatie. Het helpt u en uw medewerkers om tijdig problemen in uw organisatie op te sporen en verbetering aan te brengen waar nodig.

Wilt u meer in control zijn in uw organisatie neemt contact op met Progress4all !